دومین اجلاس مسئولین بهبود کیفیت بیمارستانهای شیراز با حضور مسئول بهبود کیفیت بیمارستان اردیبهشت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی بیمارستان اردیبهشت شیراز ، این گردهمایی با رویکرد آشنایی با سنجه های مدیریت و رهبری در بیمارستان دنا برگزار گردید.
دکتر سید کاظم چابک ، رییس و مدیر عامل بیمارستان اردیبهشت شیراز در این باره گفت :
رویکرد بیمار محوری به همراه ارتقای وضعیت ایمنی بیماران را می توان مهمترین دست آورد سنجه های مدیریت و رهبری دانست. با مطالعه سنجه ها در این محور می توان دریافت که دیدگاه های بیمار محوری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود :
مشارکت فعال تیم مدیریت اجرایی در بیمارستان اردیبهشت شیراز به نحوی است که با بررسی وضعیت رضایت سنجی بیماران می توان دریافت تا اثر بخشی فعالیت ها و فرآیندهای در حال اجرا تا چه حد موثر بوده است.
تاثیر برگزاری کمیته های مختلف تنها با داشتن دستور کار از پیش تعیین شده می تواند موثر باشد.
رییس بیمارستان اردیبهشت ، ضمن تشکر از خانم “پروین غیاثی” رییس اداره اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد :
برگزاری نشست های مسئولین بهبود کیفیت بصورت فعال می تواند موجب همسان سازی نحوه اجرای سنجه ها گشته و از طرفی با کاهش هزینه های جاری و نیز کاهش اتلاف وقت در صورت اشکال در شناسایی مفهومی سنجه ها ، نقش کلیدی در اجرای صحیح و دقیق تر آنان گردد.