نام بخش :
(Required)
جنس
(Required)
زن
مرد
شماره تماس
1- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و راهنمایی واحد انتظامات به چه میزان است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
2- میزان رضایت شما از اخلاق و رفتار پرسنل پذیرش چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
3- رضایت شما از ارائه اطلاعات در مورد ( هزینه های قابل پیش بینی ، بیمه های طرف قرارداد ) به چه میزان است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
4- میزان رضایت شما از مدت زمان انتظار جهت تشکیل تشکیل پرونده چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
5- رضایت شما از حضور به موقع و انجام مراقبت های پزشکی و ارائه آموزش توسط پزشک به چه میزان است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
6- رضایت شما از توضیح پزشک معالج در مورد مزایا و معایب و عوارض درمان و تکمیل فرم رضایت آگاهانه به چه میزان است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
7- رضایت شما از پرسنل درمان در خصوص معرفی خودشان در زمان انجام خدمات چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
8- رضایت شما از اخلاق و رفتار پرسنل درمان در تمام روزهای بستری با شما چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
9- میزان رضایت شما از انجام به موقع خدمات پرستاری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
10- رضایت شما از آموزش پرستاران در مورد دستبند شناسایی و زنگ احضار پرستار ، نحوه استراحت ، مصرف دارو و بهداشت دست و .... به چه میزان است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
11- میزان رضایت شما در خصوص آموزش احکام شرعی ، منشور حقوق بیمار ، حفظ حریم خصوصی و پوشش بیمار در هنگام نقل و انتقال توسط کادر درمان چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
12- در هنگام ترخیص ، میزان رضایت شما در خصوص نحوه مصرف داروها ، رژیم غذایی و میزان فعالیت و ... چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
13- میزان رضایت شما از شرایط اتاق بستری ( نور ، دما ، تهویه ) چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
14- میزان رضایت شما از دسترســی به امکانات رفاهــــی اتاق ( تلویزیون ، یخچال ، کاناپه و ... ) چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
15- میزان رضایت شما از وضعیت نظافت اتاق و سرویس بهداشتی چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
16- میزان رضایت شما از تعویض ملحفه و لباس در طول زمان بستری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
17- میزان رضایت شما از امکانات لازم برای انجام فرایض دینی ( ارائه سجاده ، مهر ، سنگ تیمم و... ) چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
18- میزان رضایت شما از وسایل کمک حرکتی ( عصا ، واکر ، نرده های موجود در واحد و بخش ها و ... ) چگونه است؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
19- رضایت شما از امکانات رفاهی مثل پارکینگ ، محل اقامت بیمار ، دستشویی عمومی و نمازخانه چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
20-میزان رضایت شما از بیمارستان در صورت نیاز به درمان و مراجعه مجدد چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
21- میزان رضایت شما از کیفیت و تنوع و گرم بودن غذای بیمارستان در هروعده چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
22- میزان رضایت شما از مقدار غذایی که در هر وعده به شما داده می شود چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
23- میزان رضایت شما از اخلاق و رفتار پرسنل توزیع کننده غذا چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
24- میزان رضایت شما از ارائه مشاوره تغذیه در خصوص رژیم غذایی در طول مدت بستری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
25- میزان رضایت شما از ارائه آموزش های لازم در خصوص آمادگی های لازم قبل از انجام آزمایش چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
26- میزان رضایت شما از طرز برخورد ، سرعت عمل ، دقت پرسنل پذیرش آزمایشگاه چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
27- میزان رضایت شما از مدت زمان انتظار در جهت ارائه خدمات پذیرش و نمونه گیری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
28- میزان رضایت شما از مهارت پرسنل نمونه گیر آزمایشگاه چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
29- میزان رضایت شما از ارائه آموزش های لازم در خصوص آمادگی های لازم قبل از انجام تصویر برداری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
30- میزان رضایت شما از طرز برخورد ، سرعت عمل و دقت پرسنل تصویربرداری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
31- میزان رضایت شما از مدت زمان انتظار در جهت ارائه خدمات تصویر برداری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
32- میزان رضایت شما از مهارت پرسنل تصویربرداری چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
33- میزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل حسابداری ترخیص چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
34- میزان رضایت شما از مدت زمان انتظار برای انجام مراحل ترخیص چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
35- میزان رضایت شما از راهنمایی پرسنل واحد حسابداری ترخیص و روند ترخیص بیمار چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
36- میزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل صندوق چگونه است ؟
(Required)
خوب
متوسط
ضعیف
مراجعه نداشته ام
Δ
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اردیبهشت|1404
Ordibehsht Hospital
Instagram
Globe
Envelope