• بیمارستان اردیبهشت
  • کلینیک اختلالات خواب
  • توریسم درمانی
Whatsapp
  • اطلاعات بیماری ها
  • پزشکان
  • ساعت و قوانین ملاقات
  • ارتباط با ما

نحوه رسیدگی به شکایات

چنانچه در طول دریافت خدمت با مواردی چون بدرفتاری ، کم کاری ، سهل انگاری، راهنمائی غیر مسئولانه، اشتباهات ، خطاهای پزشکی و پرستاری و احیانا بی توجهی به حفظ موازین شرعی موجه شدید می توانید شکایت خود را بدین صورت مطرح فرمائید.

مراجعه حضوری

  1. در شیفت صبح مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات بیمارستان – دفتر مدیر بیمارستان- دفتر پرستاری
  2. در شیفت عصر وشب مراجعه به دفتر سوپروایزر بیمارستان

مراجعه غیرحضوری

  1. پیگیری شکایت از طریق انداختن شکایت کتبی در صندوق شکایات واقع در طبقات بیمارستان  ( فرم مخصوص شکایت در بخش موجود می باشد)
  2. تماس با دفتر رسیدگی به شکایات یه شماره 36260871-071
  3. تماس با صندوق صوتی بیمارستان به شماره 36260871-071
  4. ثبت شکایت در سایت بیمارستان به آدرس Ordibehesht hospital.ir

اگر چنانچه پاسخ قانع کننده ای دریافت ننمودید به مرکز MCMC (مرکز پایش مراقبت های درمانی ) باشماره 1819به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمائید. چنانچه مجددا پاسخ قانع کننده ای دریافت ننمودید می توانید به اداره بازرسی و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی (به نشانی : بلوار کریم خان زند، جنب هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طبقه7 اتاق 6  تلفن 32122747) مراجعه نمایید.   آدرس اینترنتی:

Bazrasi. Sums.ac.ir  و Email: bazrasi@ sums.ac.ir